איך לבחור מקדחה

ציון עסקה0
ציון עסקה0

עבור נגר, אין ניסיון טוב יותר מאשר לקדוח בעץ צפוף עם מקדחה כבדה, שכן קידוח בעץ דורש מאמץ רב ואף אחד לא רוצה לקנות מקדחה חוטית כבדה שאינה חזקה מספיק, במיוחד אם היא תרצה. לשמש לעיבוד עץ. … קשה. אם אתה מתכוון להשתמש בכלי חשמלי לעבודות בנייה או לעבודות עץ מורכבות למדי, תצטרך מומנט רב כדי לבצע את העבודה. אכן, מקדחה 12V היא בסדר עבור רשימת המשימות הזו, אבל הכוח הנוסף מתורגם לממדים ומשקל נוספים.

אתה יכול להשתמש במקדחה כבל חשמל למשימות חשובות כמו קידוח חורים והנעת ברגים

מה שיחסוך לך כסף אבל עדיין יספק לך מספיק כוח. קניית מקדחה חשמלית נכונה יכולה להיות השקעה עבור כל מי שמתעניין בעבודות עץ ונגרות, או עבור איש מקצוע, שכן הוא יכול להיות כלי חשמלי שימושי באינספור הזדמנויות. אם זה דגם אלחוטי, אתה יכול לקדוח חורים ולהבריג פנימה באותו כלי, ואתה לא צריך לדאוג למצוא שקע ליד העבודה כדי להפעיל את המקדחה. עם דגמי מקדחים/מברגים רבים ושונים בשוק, קל לקנות יותר כלים ממה שאתה צריך.

לא משנה מה הצרכים שלך

חשוב לבחון את האפשרויות שלך ולהחליט איזה סוג סיביות הוא הטוב ביותר עבורך. אתה צריך לדעת את סוג החומר המשמש במקדחה ואת סוג הכוח הנדרש על ידי הכלי. בין אם אתה רק לומד את היסודות של תחזוקה בסיסית או מבצע הרחבה שנייה של הבית שלך, תרגול טוב הוא חיוני. המקדחים החשמליים הביתיים הטובים ביותר מיועדים כנראה לתחזוקה ותיקון קל.

אם אתה צריך כוח קידוח ממה שיש לך

אתה יכול להגדיל את הכוח והיכולות. בחרו במקדח פטיש בהספק מינימלי של 500 W, צ'אק ללא מפתח או מפתח 10 או 13 מ"מ, 1600 סל"ד ובקר מהירות. לעבודות נגרות ושיפוץ מתוחכמות יותר, בחרו במקדחה עם אותו מעביר דו-הילוכים והדק מהירות משתנה המאפשר לכם לשנות את המהירות מ-0 סל"ד למקסימום בכל טווח.

ואם אתה קודח יותר חורים ממברגים, חפש מהירות גבוהה יותר – 1000 סל"ד או יותר – בחלק העליון. מקדחות אלחוטיות הן פשוטות – ככל שהמתח גבוה יותר, כך תקבל יותר כוח קידוח.

מתח וזרם סוללה

מקדחים אלחוטיים זמינים במתחים נומינליים של 10.8V, 12V, 14.4V, 18V או 36V. הזרם הוא בדרך כלל בין 1 ל-2.2 Ah, אם כי ערכות סוללות מתקדמות עשויות להציע 3, 4 או אפילו 5 Ah. … ככל שהמתח גבוה יותר, הסוללה חזקה יותר. עבור מברגים אלחוטיים קלים, 4 עד 8 וולט מספיקים, ועבור מקדחות, 12 עד 18 וולט יספקו את צורכי העבודה של רוב בעלי הבית.

אם תבחרו במקדחה עם כבלים

תזדקקו גם לכבל מאריך. זהו סוג של מקדחה שצריך לחבר למקור חשמל כדי לפעול, כך שהמקדחה מספקת יותר כוח במהלך השימוש מאשר מקדחה אלחוטית. זהו סוג מיוחד של מקדחה חזקה במיוחד ותוכל להשתמש בו כאשר יש צורך בכוח נוסף בעת ביצוע עבודות קשות. המקדחה היא כלי שימושי ביותר המאפשר לקדוח חורים בחומרים שונים בזמן קצר.

יש לקחת בחשבון כוח, ניידות ומשקל בעת בחירת מקדחה. לפני שנסתכל מקרוב על מקדחים עם חוטים וכבלים, בואו נסתכל על סוגי המקדחים השונים הזמינים וכיצד להשתמש בהם.

מקדחים אלחוטיים הופכים ליותר ויותר פופולריים בימינו מכיוון שהם יכולים לחסוך לך הרבה זמן בתור עשה זאת בעצמך

בתור קבלן מקצועי, הם כלי חשמלי שאי אפשר בלעדיו, ומקדחה אלחוטית היא הכרחית כְּלִי. עם מקדחה אלחוטית, אתה יכול ללכת לכל מקום שאתה הולך והכי טוב, אתה לא צריך לדאוג לגבי מקור הכוח מכיוון שהם מופעלים על ידי סוללה. הודות לקידמה הטכנולוגית, יצרנים יוצרים דגמים של מקדחות חשמליות אלחוטיות, קלות משקל, בטוחות ועמידות. עם זאת, כלים אלחוטיים חזקים יותר הם בדרך כלל יקרים יותר מעמיתיהם האלחוטיים.

הבעיה של בחירת מקדחה חוטית או אלחוטית הייתה בעיה נפוצה עבור רוב הקבלנים שכן

היא הגיעה לבחירה בין ניידות לכוח. כאן תגלו אילו שתי צורות מקור הכוח יכולות להשפיע על העבודה שלכם ולעזור לכם לבחור את סוג המקדחה הטוב ביותר. מקדחה / מברג. אלו הם הכלים החשמליים הנפוצים ביותר הקיימים בשוק כיום. סוג העבודה ותדירות השימוש אם אתה צריך בעיקר כלי עבודה חשמלי להנעת ברגים, אז מברג-מקדחה או מברג חשמלי הם האפשרות הטובה ביותר.

מאמינים שמקדחים עם חוטים מספקים יותר כוח והם קלים להפליא מדגמים אלחוטיים עם יכולות דומות

לרוב המקדחים המודרניים יש ידיות T כדי לפזר ביעילות את העומס, לשפר את האיזון, למנוע החלקת ידיים ולפנות מקום לסוללה. עם זאת, אם אתה צריך לעשות עבודה מורכבת יותר וברגים גדולים יותר, ייתכן שתרצה לשקול לעבור לסגנון אחר (כמו אחיזת אקדח). אחיזה – כשאתם בוחרים את המקדחה האלחוטית הטובה ביותר עבורכם, הקפידו לבחור באחד עם אחיזה שמתאימה לידכם, לאו דווקא הדגם החזק ביותר בשוק.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון

הוא סוג הידית המתאימה ביותר לצרכים שלך. המבנה הוא קריטי בבחירת המקדחה המתאימה ביותר לצרכיכם, שכן הוא קובע את פרקטיות השימוש במכשיר, אשר חייב להתאים לזמן ולסוג העבודה המתבצעת ולעמוד בצרכי הנוחות הספציפיים של המשתמש. לבסוף, כאשר תסכם את מה שאתה רוצה מהתרגיל על סמך העבודה המתבצעת, הבחירה תהיה בין ניידות או כוח.

לפני שאתה לוחץ על ההדק של מקדח חדש

אנא השתמש בטיפים שלנו כדי לוודא שאתה בוחר את סוג המקדח הנכון כדי להבטיח את המהירות, הנוחות והדיוק הנדרשים כדי להשלים את העבודה בצורה נכונה בכל פעם. אם יש לך מספיק ידע על הסוגים השונים של מקדחים ותאימותם למקדחים בעלי חוטים חזקים, אתה אמור להיות מסוגל להפוך את ארגז הכלים לעיבוד עץ לרכיב מאובזר ושימושי בחוויית נגרות.

מקדחי מרית משמשים לקידוח חורים בעץ שגדולים יותר מהמקדחה שיכולה להתאים לתושבת המקדחה

ניתן להשתמש בהם במצב מברג להרכבת רהיטים שטוחים, מחסני גינה וטרסות, ובמצב קידוח לקידוח חורים בקירות גבס, עץ, לבנים ואפילו בטון (לדגמים חזקים יותר במצב פטיש).

נשמח לשמוע את דעתך

השאר תגובה

Deko-Israel
Logo
עגלת קניות