איך לתלות תמונת קנבס מכמה חלקים

ציון עסקה0
ציון עסקה0

תמונת קנבס שקיעה אל ההרים 5 חלקים | קינג דקור

הדפסת בדים מרובי חלקים

המכונים אמנות בד טריפטיך, הם דרך אידיאלית להפיק את המרב מחלל קיר גדול. אמנות הטריפטיך אינה מוגבלת ליריעות מודפסות, ואמנות קיר מרובת חלקים מוצגת כבר מאות שנים. רכוב אנכית, הדבר יוצר אפקט נפלא, כאשר התמונה המודפסת זורמת בין שלוש הקופסאות עם מסגרות בד, ויוצרת יצירת אמנות קיר או עיצוב פנים.

דרך נוספת לבצע הדפסי קיר טריפטיך היא הדפסת תמונה על שלוש מסגרות של קנבס או על מסגרת עץ אחת. ניתן למתוח ציורי בד והדפסי צילום על מסגרות עץ לתלייה על מסגרת. אם תרצו, ניתן למתוח ולהרכיב פיסת בד מוקפת פיתוחים על מסגרת עץ.

אם רכשת תמונת קנוואס בד מודפסת מכמה חלקים

ייתכן שאתה תוהה כיצד ניתן ליצור את המרחק הטוב ביותר בין בד מסוים לבין היכן לתלות אותו על הקיר. אי אפשר להתעלם מהתלייה של מספר פיסות בד או חלקי הדפסה ממוסגרים באופן שווה. אם אתם שואפים לאיזון חזותי המרחק צריך להיות פרופורציונאלי לחלל הקיר הזמין ולמספר הדפסי הקנבס שאתם תולים – בעיקר לפרפקטיוניזם שבניננו. 

אני זוכר שכשאני תליתי את תמונת הקנוואס שיש לי על הקיר בבית נדרשתי להילחם במשך שעתיים עם המרחקים של התמונות אחד מהשני, שיצליחו לכסות את כל שטח הספה (התמונה ממוקמת מעל הספה) ולא תגלוש מחוץ לגבולות שלה, ובנוסף ! שתיהיה פרופרציונאלית מבחינת הגבהים כי כל תמונה הייתה צריכה להיות בגובה שונה.

לתלות תמונה בדרך הישנה

אם אתה תולה הדפסת בד על רהיט כמו אח, תלה את הבד 6 עד 12 סנטימטרים מהחלק העליון של הרהיט. סמנו את מיקום הבד על הקיר במקום בו אתם רוצים אותו מונח על ידי הנחת מסמר בקיר.

אתם יכולים להשתמש באחד משני קולבי התמונה או בחוט או לקשור את
החלק האחורי של המסגרת כדי לתלות את התמונה עם השכבות כדי להפוך אותה לישרה. אופציה נוספת זה להשתמש בשתי טבעות D כדי לתלות אותן על המתלים ולסמן את הנקודה שבה החומרה על הקיר משמשת כמטוס על מנת להבטיח שניתן לכוונן אותן לפי הצורך לפני הנחת החומרה על הקירות.

לתלות זה לא קל כמו לדפוק מסמר בקיר לתלייה של הדפס הבד

הדרך המהירה והקלה ביותר לתלות הדפס קנבס היא לסמן את המיקום על הקיר, להכניס מסמר, להבריג לקיר ולהשתמש באלונקה או מוט מוט כדי לשבת על הציפורן. השתמש במסמרי מסך רחב לתלות את אמנות הבד שלך היא הדרך המהירה ביותר, אך לא הטובה ביותר.

כעת

לאחר שסיקרנו את היסודות, נתחיל בכמה מהדרכים השונות שבהן תוכל לבצע את העבודה בהבאת אמנות הבד שלך לקיר. כפי שצוין לעיל, שמור על הכלים הבסיסיים האלה בהישג יד לכולם. ודא שיש לך את הפריסה המושלמת לתליית הדפסי קנבס מרובים על ידי הפצת יצירות האמנות שלך על הרצפה והתחלת ליצור תבנית.

בעת תכנון עיצוב הקיר

וודאו שהחלקים הגדולים יותר נמצאים בגובה העיניים וכי החלקים הקטנים יותר ממוקמים סביבם. הדרך הטובה ביותר להשיג זאת היא לבנות את הסידור על הרצפה עד שתהיו מרוצים מהסידור ולהכין את הקירות שלכם בצורה כזו שיש לכם פיסה אחת המגדירה את החלקים השונים שסרט הצבע מודד לתליית הבד.

כאשר תולים יצירת אמנות אחת על פני השנייה, המרווח צריך להיות 58-60% מהמרכז בין השניים, שזה כשני סנטימטרים בין קצוות המסגרות.

לאחר שבחרת את המיקום

השלב הבא הוא לתלות את הדפס הבד המותאם אישית שלך או יצירות אמנות על הקיר. 

בכדי להימנע ב- 100% מטעויות אנו ממליצים לתלות את התמונות באמצעות פלס ביתי פשוט, אתם יכולים להשתמש בפלס מודרני עם הבועה אך לדעתנו כאשר מדובר בתמונות קנוואס – בעיקר אם הם משלימים אחד את השניה, מומלץ יותר להשתמש בפלס לייזר. 

תוכלו למצוא מגוון רחב של פלסי לייזר ביתיים ואף מקצועיים של חברת Deko כאן בקישור 

לאחר שהחלטת היכן לתלות את התמונה

סמן אותה בעיפרון או בעט על הקיר שבו יש להשתמש בקרסים ויישר אותו כדי לוודא שהסימונים באותו גובה. נהוג לתלות אמנות גבוה כדי לגרום ליצירה להיראות כאילו היא מרחפת על בדידותה. עם זאת, אין ספק שעדיף לתלות רהיט נמוך או ארכיטקטורה.

אם יש לך קיר גבס

עקוב אחר רשימת הדרכים הפופולריות שלנו לתלות תמונות בד על קירות  גבס. הקנבס יכול לזרוח מעצמו, אך ניתן לעבוד עליו גם כקבוצה עם קירות אחרים לתערוכה בגלריה לאמנות. מבחינת שטח, ריהוט פירושו שיצירת אמנות קטנה התלויה על ספה בגודל שישה אינץ 'לא נראית נכון.

הדפסי בד מותאמים אישית יכולים להוסיף נגיעה אישית ויפה לכל חדר שתבחר

בין אם אתה תולה את אמנות הבד שלך או מציג יצירות אמנות ותמונות. הדפסי קנבס מרובי פנלים הם אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את מרחב המחיה, ועל ידי הקצת זמן לנתק את כל זה תוכל להפיק את המקסימום מרכישת תמונה הבד החדשה שלך. עקוב אחר כמה טיפים פשוטים כדי להתחיל לתלות תמונות בד, הדפסים ותמונות בד כמו מומחה.

נשמח לשמוע את דעתך

השאר תגובה

Deko-Israel
Logo
עגלת קניות