מתחילים שיפוץ? הנה טיפים שיעזרו לכם

ציון עסקה0
ציון עסקה0

חברות הבנייה עובדים באופן קבוע על פרויקטים מאתגרים עם לקוחות שגרים בבית ועובדים קשה כדי לשמור על בטיחותכם ועל משפחתכם מההתחלה ועד הסוף. Blackline מציעה גם את העיצובים החדשניים האחרונים; בדוק כמה מהפרויקטים הצופים פני עתיד שלהם בבית קרוב אליך.

ברגע שיש לך חזון שיפוץ משלך

קבל הצעות מחיר ממספר קבלנים כלליים עבור שיפוץ הבית שלך. חקרו את העלות והערך של פרויקט לפני שתעדיפו שיפוץ הבית שלכם והשתמשו בו לשיפוץ. לכן, כשאתם משפצים את הבית בתקציב נמוך, זכרו שאם אתם מחפשים למצוא רהיטים שאתם אוהבים, צבע שאתם רוצים או קישוטים שאתם רוצים לבית, רוב הסיכויים שתמצאו את רוב האביזרים במחיר סביר. … כאשר מתכננים את השיפוץ בבית, זה בהחלט הכרחי לקבל מושג כמה זה עולה.

לאחר שהגדרתם והערכתם את כל פרויקטי השיפוץ שברצונכם להשלים

אתם כבר בדרך לתקצב את שיפוץ הבית שלכם בתבונה. לפני שמתחילים פרויקט, בואו נסתכל על העלות של כל אחד מהפרויקטים הללו. התייחסו לתכנית שיפוץ הבית שלכם כאל תכנית עסקית או כאל הפרויקט המיוחד שלכם שאתם מתחילים מאפס.

המפתח לשיפוץ תקציבי אך יפה של הבית שלך הוא

מעל הכל, תכנון יעיל של כל התהליך. הסעיפים הבאים יראו לכם כיצד תוכלו לחלק את כל תוכניות השיפוץ לקומות נמוכות בהתאם לשטח שיש לכם ולשפץ ביעילות את ביתכם. כפי שהוזכר לעיל, תכנון יעיל הוא המפתח לארגון מחדש יעיל. אולי שמעתם את המשפט "השלם גדול מסך חלקיו", תוכלו ליישם את אותה אסטרטגיה בפרויקט שיפוץ הבית שלכם ולהמציא תכנית שיפוץ לכל אזור בביתכם.

חשבו על תכונות ספציפיות שעשויות לגרום לעבוד עבורכם

אם אתם מתגוררים בביתכם במהלך שיפוץ, כדאי לשים לב לאלמנטים אלו שיקלו מעט על נשיאת השיפוץ שלכם. השתמש בעגלות וביריעות כדי להימנע מפגיעה בבית המשופץ החדש שלך כאשר אתה מביא חפצים פנימה.

השאירו אזורים מסודרים בבית בהם תוכלו לשהות בנוחות, ושפצו כל איזור בזמן אחר.

כדי שיוכל לשמש מקלט הרחק מהעבודה. שיפוצים הם מבולגנים ואם אתה לא יודע, הם יכולים לזלוג לחלקים אחרים בבית שלך. אבל תוך כדי מאמץ לשמור על שאר האזורים בבית שלנו נקיים ומסודרים, לעזאזל, הדליקו נר וקנו כמה פרחים אם זה עוזר! – אנחנו עדיין יכולים ליהנות מהבית שלנו אפילו עם חורים בתקרה ואבק קיר גבס בחדר בקומה העליונה.

מכיוון שאנו לא עוסקים פיזית בשיפוץ

עדיף  להמשיך במלוא המרץ עם ההתחייבויות האחרות, השיפוצים והעבודות שלנו. יכול לקחת לכם יום כדי  לנקות חמישה חדרים בבית לפני השיפוץ. זה יכול להיות מאוד מתסכל. מומלץ לשכור עובדים שיעזרו לכם בעבודות אלו למרות שתוכלו לעשות אותם בעצמיכם, ולהתמקד בתכנון והקפדה של הליך השיפוץ.

בפרויקט אחר של שיפוץ בית

שכרתי שניים מהקבלנים האהובים עלי לעשות דברים שונים. בחלק מהפרויקטים ניהלתי משא ומתן כללי, ובאחרים שכרתי קבלן כללי. שכירת מישהו לתכנן, לעצב ולהתקצב עבור הפרויקט שלך היא האפשרות הבטוחה ביותר עבורך, אבל זה יכול לעלות הרבה כסף, וכולנו מתקצבים בחוכמה.

עקוב אחר ההנחיות שלנו לשיפוץ הבית וללוח הזמנים לדוגמה ותהיה מוכן היטב לפרויקט שלך

לפני שאתם מתחילים בשיפוץ הבית, בין אם אתם מבצעים חלק מהעבודות בעצמכם או מזמינים קבלן שיבצע את הכל, הכירו את תהליך השיפוץ ומה עומד מאחוריו.

זמן השיפוץ

פרויקט שיפוץ בית מלא לוקח 3-6 חודשים, אבל הכל תלוי בגודל ובמורכבות הכללית של הפרויקט, את מי אתה שוכר לבצע את העבודה ובכמות העבודה שתבחר לעשות בעצמך . … אם הפרויקט שלך בזמן הנכון, אתה באמת יכול לחסוך כסף על שיפוץ הבית. אמרנו קודם שחברת תיקונים טובה יכולה לעזור לך ליצור לוח זמנים ריאלי לפרויקט שלך.

זה הכרחי מכיוון שאחד ההיבטים הקשים ביותר בשיפוץ הבית

הוא הבנת מצב החיים הזמני בזמן השיפוץ. לפרויקטים גדולים יותר של שיפוץ בית, ייתכן שתצטרך לעבור זמנית לבית מלון או לעבור לגור עם חבר או בן משפחה. לדוגמה, אם שיפוץ או תוספת לבית שלך משביתים את הסלון הראשי שלך, צור חלופה זמנית אך נוחה על ידי העברה והתקנה של מערכת הבידור הביתית שלך במקום אחר. הדבר נכון גם אם אתם משפצים חדר שינה, צרו חדר שינה זמני במקום אחר עם כל הנוחות של הבית.

הטיפ האחרון הזה לשיפוץ הבית עשוי להישמע לרוב כמו הגיון בריא

אבל כשאתה באמצע פרויקט גדול, קל לשכוח ממנו. זה הזמן להיכנס לרהיטים, קישוטים, מכשירי חשמל וכל דבר אחר שעוזר להפוך את הבית שלך לבית. בנוסף לגימור, שיש את כל מה שצריך כדי לשפץ את הבית ולהיות מסודר, מומלץ  לסמן את  הקופסאות במה שיש בפנים.

מלא את החללים האלה בצעצועים, חומרי קריאה, אלקטרוניקה ומשחקים. אם אתם משפצים מטבח, צור מטבח פונקציונלי זמני במקום אחר בבית או בחצר. אם אתם משפצים את חדר האמבטיה שלכם, הכינו סיר נייד ומקום לאמבטיה או להתרעננות.

שיפורי חדרי אמבטיה הם בדרך כלל רעיון טוב לכל שיפוץ, ולפחות חדר רחצה אחד בכל בית צריך להיות בראש רשימת השיפוצים. חשוב במיוחד לתכנן מראש שיפוץ מטבח או חדר אמבטיה.

אם אתה יודע שאתה עומד להתחיל לשפץ או לבנות, הכינו את האוכל שלכם מבעוד מועד. אז תכננו מראש והכינו ארוחות למשפחה שלכם לפני תחילת השיפוצים. עבודות שיפוץ מלחיצות את כולם בבית, במיוחד את הילדים.

אם נעשה בצורה גרועה

פרויקטים ביתיים עשויים להשפיע על התקציב והזמן שלך. אם אינכם יכולים לממן את הפרויקט במלואו במזומן, אז כדאי להבין את הדרכים השונות לממן שיפוצים בבית מבלי לסכן אותם. הלוואות אישיות וכרטיסי אשראי יכולים לשמש לפרויקטים קטנים ובינוניים, בהתאם לריביות ולתנאים, בעוד הלוואות לדיור (HEL) וקווי אשראי (HELOC) יכולים לסייע במימון שיפוצים ושיפוצים גדולים.

שיפורים שמעלים את ערך ביתכם יכולים להוריד את תשלומי ביטוח המשכנתא הפרטיים .שלכם, אך קחו בחשבון שבין היתר תצטרכו לשלם על מנת לשער ערך ביתכם

בהצלחה בשיפוץ! 

אנו מקווים לעזור לכם עם כל כלי שתצטרכו, באיכות גבוהה, מחירים טובים, ומשלוח עד אליכם.:)

נשמח לשמוע את דעתך

השאר תגובה

Deko-Israel
Logo
עגלת קניות