סוגי חומרי הריצוף

ציון עסקה0
ציון עסקה0

דירוג ריצוף הכלבים השני הטוב ביותר הוא אריחי קרמיקה ורצפות עץ בשל העמידות שלהם. אם יש לך כלבים גדולים עם טפרים גדולים, רצפות אריחים או עץ/למינציה עם גימורי השטח הקשים ביותר (כגון תחמוצת אלומיניום) הם הטובים ביותר. רצפות אריחים הן בחירה פופולרית עבור סביבות לחות כגון חדרי אמבטיה ומטבחים.

ישנם סוגים רבים של אריחי רצפה

הנפוצים שבהם הם אבן, קרמיקה, פורצלן ובטון (טוב, לינוליאום, אבל זה כבר לא נפוץ במשקי בית). בכל הנוגע לסוגי רצפות האבן, יש לבחירה אריחי אבן גיר, צפחה, שיש וטרקוטה, שכל אחד מהם מכניס אופי וחמימות למטבח, לחדר האמבטיה או למסדרון, ונראה מאוד אלגנטי בסלון. עם זאת, ריצוף אריחים הוא תמיד בחירה טובה בגלל העמידות והרבגוניות שלו. אפשרויות ריצוף אלו יכולות לחקות אפשרויות רבות אחרות לריצוף, כמו רצפות שיש, קרמיקה או עץ, ולכן הן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים שלא מוכנים להוציא כסף כדי להתקין רצפות קרמיקה, שיש או עץ.

רצפות למינציה יכולות להיראות כמו עץ, אריחים או אפילו אבן, אבל בעלות נמוכה יותר. בנוסף, רצפות אבן זמינות באריחי טרוורטין, שיש, גרניט, צפחה, אבן גיר ואבן חול. כלי אבן פורצלן הוא אחד החומרים הפופולריים ביותר לרצפות מטבח.

סוג זה של רצפה מורכב מ-70% אבן גיר וחומרים אלסטיים אחרים ומהווה תחליף אידיאלי לאבן טבעית

פורצלן או אריחי קרמיקה. חומר זה נקבובי מאוד וקל לתחזוקה, ולעתים ניתן להשתמש בו במשך יותר מ-25 שנים, מה שהופך אותו לאחת מאפשרויות הריצוף הטובות ביותר כיום. למרות שהוא עלול להינזק מלחות, שריטות וכתמים, ציפויי עץ קשיחים מודרניים יכולים לסייע במניעת נזקים מופרזים, וניתן לשייף ולהבריק את העץ לפי הצורך. בסביבה מסחרית, פרקט למינציה הוא בחירה פופולרית מכיוון שהוא דורש תחזוקה מינימלית ויכול לעמוד בפני מספר רב של אנשים.

רצפות עץ עדיין פופולריות מאוד

אבל פרקט למינציה הוא חלופה מצוינת; הוא לרוב זול יותר ויכול לעמוד טוב יותר בפני חיות מחמד והתזות. ריצוף במבוק קל למדי לתחזוקה מכיוון שהוא עמיד בפני מים וכתמים ויכול להוסיף מגע מתוחכם לעיצוב שלך. בכל הנוגע לבחירה בין סוגי פרקטים, זו בהחלט האופציה העמידה ביותר.

למרות שרצפות עץ יכולות להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר סוגים אחרים של רצפות מסחריות

הן נוטות להיות הרבה יותר יקרות וזמן ההתקנה יכול להיות ארוך. עם זאת, לרבות מרצפות העץ המהונדסות (רצפות עץ המפעל) יש גימור משטח עמיד מאוד בדומה לפרקט למינציה. אם תחליטו להחליף סוג זה של ריצוף, ההסרה עלולה להיות קשה ויקרה שכן האריחים מודבקים בדבק. ויניל יכול להיות זול יותר בהשוואה לסוגים שונים של ריצוף, אך במקרים מסוימים האריח יכול לנקב או לשקע.

מכל סוגי ריצוף הוויניל הקיימים, יריעת ויניל היא הטובה ביותר מבחינת עמידות למים. רצפות ויניל או אריחים מתמודדות טוב יותר עם מים עומדים מאשר רצפות עץ.

שום רצפה לא תחזיק לנצח אלא אם כן החול מטאטא באופן קבוע

אבל חומרים מסוימים טובים יותר מאחרים במצב זה. רצפה שלמה עדיף להשאיר לאיש מקצוע, אבל יש גם אריחי שטיח קלים להתקנה. כמו בכל ריצוף, כתמים יכולים להופיע על אריחי קרמיקה, אך מנקה מקצועי יכול לטפל ולהסיר כתמים כדי להחזיר לאריחים את המראה המקורי שלהם.

רצפות עץ מגיעות במגוון גוונים טבעיים, כגון עץ אגוז ודובדבן, שיכולים להשלים נושאים דקורטיביים שונים. אפשרויות ריצוף פופולריות כוללות עץ, עץ, ויניל, אריחים ושטיח.

בחירת רצפה מסחרית יכולה להיות די מסובכת שכן יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק ולכל סוג רצפה יש את החוזקות והחולשות שלו

ישנן אפשרויות ריצוף רבות למשרד, ובחירת הריצוף המושלם תלויה במראה הרצוי ובתקציב. ריצוף הוא שטח הרצפה הגדול ביותר בבית שלך, והבחירה בסוג הריצוף הטוב ביותר עבור החלל שלך תלויה בתקציב, אורח החיים וההעדפה האישית שלך. לכל סוג יתרונות ייחודיים משלו, והקביעה איזה ריצוף הוא הטוב ביותר תלויה בצרכים ובמיקום של כל חדר.

אם אתם מחפשים ריצוף זול שניתן להשתמש בו בכל מקום בביתכם

כדאי לחפש פרקט למינציה, ויניל, שעם, אריחים ולינולאום. רצפות המטבח הטובות (והזולות ביותר) הן שעם, אריחים, למינציה וויניל. רצפת הבטון אינה חייבת לשמש במוסך, והיא מהווה תוספת נהדרת למטבח הפתוח, למרפסת או אפילו לסלון.

ריצוף ויניל הוא עוד אפשרות מגוונת עבור אנשים המחפשים אסתטיקה בעלות הנמוכה ביותר. לדוגמה, אריחי ויניל מרוכבים (VCT) נחשבים על ידי חלק מהיזמים כאפשרות ריצוף במחיר סביר, וזו הסיבה שאנו רואים את החומר הזה בחנויות מכולת רבות.

עץ הוא חומר ריצוף נפוץ ומגיע במגוון סגנונות, צבעים, חיתוכים ועיצובים. אריחי עץ הם אחד מחיפויי הרצפה הפופולריים ביותר בשוק כיום. פרקט למינציה מחקה את מראה הפרקט, ולאחרונה מזכיר אריחי אבן וקרמיקה.

רצפות טרצו מורכבות משבבי גרניט ושיש המוטבעים בבטון או חומרים דומים. סוג זה של ריצוף יכול להיות בפסים, קרשים או אריחים כדי להשיג אפקט צף.

רצפות מהונדס שעמידות יותר לחות יכולות לשמש בכל חדר

למינציה היא אפשרות ריצוף משתלמת עבור בעלי בתים המעדיפים אלטרנטיבה לשטיח אך לא רוצים לקנות עץ או אריחים. זמין בויניל סטנדרטי או ויניל יוקרתי באיכות גבוהה, רצפה זו יכולה לדמות את סוגי האבן או חומרי הפרקט המועדפים עליך.

אפשרות ריצוף משתלמת ורב-תכליתית (מבחינת עיצוב)

היא מאוד פופולרית במשקי בית הודיים. עם זאת, מדובר באחד מחומרי הריצוף היקרים ביותר בשוק ודורש תחזוקה שוטפת, כמו שימוש בחומר ניקוי לרצפות עץ פעם בחודש ומריחת שכבה חדשה כל שלוש עד חמש שנים כדי לשמור על יופיו. הסיבה לכך היא שהוא מגיע בהרבה סוגים ועיצובים, דומה מאוד להרבה סוגי ריצוף אחרים (כולל פרקט ואבן), אך במחיר סביר.

נשמח לשמוע את דעתך

השאר תגובה

Deko-Israel
Logo
עגלת קניות