עשה זאת בעצמך, איך תדעו באיזה כלי עבודה לבחור?

ציון עסקה0
ציון עסקה0

עשה זאת בעצמך, רוצים להתחיל? המדריך למתחיל ואיך תדעו באיזה כלי עבודה לבחור

כלי עבודה (אפילו הפשוטים) חיוניים בין אם אתה גר בדירה פרטית, סטודיו או בבית משותף. במידה ואתם רוצים לחסוך בתיקונים, או סתם להינות קצת בפרויקטים של עשה זאת בעצמך. אם אתה רוצה להתמודד עם פרויקטים מורכבים יותר, ייתכן שתצטרכו אלמנטים נוספים לטובת השלמת פרוייקט  ה- עשה זאת בעצמיך שלכם. אם זה התקנת גוף תאורה חדש או צביעת התקרה, בניית מדף בחדר של הילד או גדר בחצר.

אם יש יכולת טכנית בסיסית

אתה יכול לקנות את אחת מערכות הכלי עבודה כאן שייסעו לך בפרוייקט במחיר סביר. אנו ממליצים שתקדיש את הזמן ברכישת כלים חשמליים עבור פרוייקטים מסוג DIT (עשה זאת בעצמך) – כמובן אם התקציב שלך מאפשר זאת. גם אם תשתמש בכלים שלך רק כמה פעמים, תמיד טוב שיש אותם מכיוון שהם משמשים לעתים קרובות  וניתן לאחסן אותם בקלות גם בדירה קטנה ובדירה שכורה.

אז בפעם הבאה שאתה נמצא בחנות כלי עבודה וברצונך לברר אילו כלי חשמל לרכוש

אני מקווה שמדריך זה יקל על החלטתך, במיוחד לעושים זאת בעצמך. לפני שתתחיל, אני ממליץ לך לקרוא את המאמר שלי על הכלים הטובים ביותר לעיבוד עץ למתחילים. הוא נכנס לעומק, מסביר באילו כלים להשתמש וממליץ על דגמים מסוימים.

אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לעשות כבעל בית חדש הוא להצטייד בארגז כלים. בין אם זה משהו מיוחד או כללי, הכלים המתאימים לעבודה הם חובה. כאן תמצאו כלים לעושים זאת בעצמכם כמו מקדחות, מברגים ועוד.

אז החלטם שאתם רוצים סט כלים? בטח אתם קצת מבולבלים מהמבחר ולא יודעים איך לבחור את הסגנון וגודל של הכלי עבורך, ורשמנו להלן כמה מהדגמים המומלצים האהובים עלינו.

תיקונים רבים בבית יכולים להיעשות בכמה כלים בסיסיים וחיוניים. אם אתה רוצה לקנות כלים, התחל איתם והרחיב את הסדנה שלך לאורך זמן. גם אם יש לך כלים רבים לפרויקט מסוים בו אתה משתמש, ניתן לאחסן אותם במוסך או בסביבת העבודה.

אם יש לך כלים בסיסיים בהישג יד באזור המגורים שלך, זה יכול להיות נוח לתיקונים פשוטים בבית. ניתן לאחסן אותם בארון מסדרון, במגירת מטבח, בארגז כלים מעשי, בקופסת פלסטיק, במדף, בכניסה או בחדר בוץ.

יש כל כך הרבה מותגים של כלי עבודה חשמליים איך תדעו באיזה מותג לבחור?

דקו הוא העסקה הטובה ביותר לארנק שלך. מכיוון שאנו מותג חדש יחסית, לעומת המתחרים שנמצאים עשרות שנים בשוק, המחיר שלנו נמוך בהרבה, ואל תטעו האיכות היא אותה איכות. רק שאצלךינו לא תשלמו על המותג. כמו כן יש לכם 12 חודשי אחריות, ככה שאיו לכם ממה לחשוש.

רוצים סט כדי לתקן את הצעצועים לילדים או את כלי החשמל הבייתים?

כל מה שאתה צריך זה מברגים פיליפס זעירים. סט המברגים שלי הוא מבחר ישן, אבל יש כמה גדלים שונים באמת. מצא סט של מברגים שטוחים או פיליפס בגדלים שונים בכדי לכסות מגוון פרויקטים גדולים וקטנים.

ערכת מברגים טובה נותנת לך מושג על מגוון רחב של יישומים אפשריים של מברגים במקרים שונים

שמור את סט המברגים שלך בקופסה עם תאים לחיתוך ותוויות קלים, כך שתוכל למצוא בקלות את מבוקשך. מגוון של סיכות וברגי חומרה בסוגים ובגדלים שונים יעזור גם הוא.

קופסאות של קלטות בדרך כלל אינם מוערכות, אך הם חלק מכריע בכל פרויקט עשה זאת בעצמיך. אתה עשוי לחשוב שלא מדובר בכלים חדשניים, אבל קלטות מדידה שוות יותר ממה שאתה יכול לדמיין.

ניהול פרויקט עשה זאת בעצמיך אינו אפשרי ללא ערכת מברגים טובה

לא משנה מה המוטיבציה שלך, מסע העשה זאת בעצמיך מתחיל בהרכבת ארגז הכלים המושלם שיעזור לך להתמודד עם פרויקטים גדולים וקטנים. עשה רשימה של כלים בסיסיים שבעל הבית הממוצע בפעם הראשונה וחובב עשה זאת בעצמיך צריך כדי להצליח.

אינך צריך לבזבז הרבה (או סכום עצום) על כלים

כדי להתחיל בפרויקטים של עשה זאת בעצמיך. לפניכם רשימה של 16 כלים בסיסיים שיעזרו לכם להתחיל בפרויקטים של עשה זאת בעצמיךשיעזרו לכם לבצע עבודות מזדמנות ברחבי הבית. אני אשתף אתכם בפרויקטים העשויים של עצמכם שצריך לעשות אם אתם רוצים להתחיל לעשות אותם.

תלוי במותג שאתה מחפש

כלים מעשיים מציעים לך כמה אפשרויות והטבות שונות. כשקונים כלים המופעלים באמצעות סוללה, לא כל כך חשוב המותג. אפשרות נוספת היא לקנות אם אתם מחפשים את העסקה הטובה ביותר של DEKO . חיי הסוללה הם חלק חשוב בבחירת המקדח המתאים. ישנם מוצרים רבים שעשויים להיראות חלשים יותר מקדחות חשמליות קוויות, אך הם יכולים להיות חזקים יותר לפרויקטים של עשה זאת בעצמיך.

כשאתה מחפש את כלים עם סוללה טובה

דקו צריך להיות הבחירה שלך. ל- DEKO יש גם 12 וולט ועד למערכת של 20 וולט, אך יש אנשים שבוחרים בדקו עם חבילת סוללות גדולה יותר. הסוללות שלנו אוניברסליות ומתאימות לכל הכלים. לכן אם תקנו מספר כלים תוכלו להנינות משימוש נוח גיבוי והחלפה קלילה של הסוללות.

נשמח לשמוע את דעתך

השאר תגובה

Deko-Israel
Logo
עגלת קניות