פוליש ווקס- שימושים והבדלים

ציון עסקה0
ציון עסקה0

איך משתמשים ב פוליש ווקס למה זה משמש ואיך לבחור את מה שהכי מתאים לכם?

 אם הרכב שלכם עם בדם הברק הטבעי שלו הלכה הטבעית שלו התקלחה הוא נחנקת והוא מתחיל להיראות כמו רכב מלפני 50 שנה זאת אומרת שהגיע הזמן להעביר עליו ווקס. 

אפשר לקחת אותו לצביעה ולשלם הון תועפות אבל פוליש ווקס ייתן לכם את אותה התוצאה בעשירית מהמחיר. אז למה עוד משמש פוליש ווקס? חוץ מלרכב אפשר גם להבריק איתו את הריצפה בבית, את השיש לקרמיקה כל דבר אחר.

אז בואו נתחיל. רוצים להבריק את הרכב או את הקרמיקה ווהבנתם שאתם רוצים פוליש ווקס? 

אז ככה איש מקצוע הדבר היחיד שהוא יעשה הוא יקח את המכשיר שאנחנו מוכרים בחנות ישים עליו מעט פוליש ווקס זה עשה בדיוק את מה שאתם יכולים לעשות בעצמכם ב-10 דקות בלבד. נכון, כל מה שעליכם לעשות הוא לקחת את מכשיר פוליש ווקס למרוח מעט משחת פוליש ווקס להפעיל ולהתחיל לעשות מה אתה מכשיר עשה בפעולות מעגליות הוא יוריד את כל משהו תנסו את כל מה שתרצו להבריק נקודה. 

אם ככה החלטתם בסוף אתם רוצים לעשות את זה בעצמכם איך נדע איזה מכשיר לבחור?

אז ככה מכשיר פוליש ווקס מתחילים במחיר של 400 שקלים עד למחיר של 1,300 שקלים איך נדע מה הכי מתאים הכלי העיקרי למדידת פוליש ווקס הוא מספר הסעד יש גם פוליש ווקס בעלי בעלי סלט של 3200 שזה הדגמים הזולים יותר וזה נגמר בסלט של 4,500 שאין לו אדומים המקצועיים ביותר פתגמים כאלו ישנם מספר מצבים זאת אומרת דאבל אקשן dual action זו המערכת הפעולה הכפולה הפטנט הזה הופך אתה פוליש ווקס ויעיל עד פי 2 במקום סיבוב אחד הוא מסתובב על ציר רך.  כמו כן מקבלים מספר ידיות לאחיזה מחוזקת יותר וגם מגיעים עם מנוע ללא פחם.

אם כבר החלטנו שאנחנו רוצים פוליש ווקס בטח תוהה לעצמך מה זה פוליש יד פולישר?

זהו פוליש שמגיע בצורה עגולה או שונה בשנה מה פולישר רגיל סטנדרטי שהוא מגיע לאורך. בצורה זו היתרון שלו אלף כל שהוא קטן יותר בבחינת המקום שהוא תופס. הוא יכול להתאים אחסון בקלות בבית. היתרון השני שלו ולשמור נועד זה שאתה יכול לתת יותר משקל או לחיצה על המכשיר עצמו עם שני הידיים דבר זה מצויין לפוליש נקודתי, למשל תיקון שריטות ברכב תיקון מקומות ספציפיים.

נשמח לשמוע את דעתך

השאר תגובה

Deko-Israel
Logo
עגלת קניות